ČASTO KLADENÉ DOTAZY
Tady najdeš odpovědi na své otázky.
Členství a registrace
Jak funguje pozastavení členství?
Členství Gold a Gold Plus je možné přerušit vždy po uplynutí 6 období (12 týdnů) od začátku členství (nebo posledního přerušení), a to na jedno celé období dvou týdnů. O přerušení se žádá v aplikaci Element Gyms. Žádost musí být podána vždy v předcházejícím období před pozastavením, nejpozději poslední den tohoto období. Přerušení členství musí být vždy na jedno celé období (2 týdny). Po uplynutí dvoutýdenního přerušení se členství samo automaticky obnoví.
Jak se stanu registrovaným členem Element Gyms?
Je to hračka: Klikni na STAŇ SE ČLENEM vpravo nahoře. Vyber si posilovnu a zvol, které členství chceš a odkdy. Vyplň údaje, proveď první platbu – a máš hotovo! Zatím je registrace možná jenom přes náš web. Chceš trénovat s Element Crew?
Jaké typy členství Element Gyms nabízí?
Máme čtyři plány. Každý nabízí stejné základní výhody, liší se typem plateb a některými speciálními výhodami: 🔹 Platba kartou Gold Plus Gold Silver Bronze Všechny plány zahrnují: Přístup do alespoň jednoho fitka dle tvého výběru Žádné dlouhodobé závazky Plný přístup do aplikace Element Gyms Zjisti všechny podrobnosti o členstvích 👇🏽
Jaká je minimální doba členství?
Nečekej u nás žádné dlouhodobé závazky! Členství se obnovuje automaticky ve 14denních cyklech. Zrušit ho můžeš jednoduše kdykoliv – alespoň 15 dní před jeho dalším obnovením. Tvoje členství tedy trvá minimálně 4 týdny.
Jak za členství platím?
Podle tebou zvoleného členství platíš buď inkasem, nebo kartou. ONLINE PLATBA KREDITNÍ/DEBETNÍ KARTOU Přijímáme všechny běžné kreditní a debetní karty, včetně VISA, VISA Electron, Mastercard a Maestro. Online platby se zpracovávají přes PayU, takže máš záruku nejvyššího stupně zabezpečení díky evropským standardům 3D Secure. PayU je jedním ze 3 nejpoužívanějších poskytovatelů plateb. INKASO Když si vybereš a nastavíš inkaso, uděláš to jednou a pak už vše probíhá automaticky. Inkaso nastav ve svém internetovém bankovnictví ve prospěch našeho bankovního účtu: 4697897003/5500. Frekvenci plateb nastav podle možností svojí banky.
Nedaří se ti zaplatit kartou?
Pokud tvoje online platba neprošla, nic se neděje – může se to stát z mnoha různých důvodů. Víc informací získáš, když kontaktuješ přímo svou banku.
Ale i my ti rádi pomůžeme. Můžeme zkontrolovat stav tvojí platby na naší straně a provést tě dalšími kroky.
Stačí nám napsat na help@elementgyms.cz, nebo použít kontaktní formulář.
Jak můžu upgradovat své členství?
V aplikaci to zatím nejde. Kontaktuj e-mailem svůj gym. Upgrade ti provedeme zdarma a začne platit od příštího 2týdenního období.
Jaký je minimální věk pro vstup do Element Gyms?
K registraci musíš mít alespoň 14 let. Pokud ještě nemáš 18, budeš muset během registrace vyplnit formulář se souhlasem rodičů a při první návštěvě ho odevzdat v posilovně trenérovi/trenérce. Jestli to neuděláš, tvůj přístup ti může být jako nezletilému zablokován a členství se ti zruší.
Jak si můžu aktualizovat své kontaktní údaje?
Pokud si chceš upravit osobní údaje, stačí nám poslat e-mail na adresu data@elementgyms.cz a pomůžeme ti. Nebo můžeš, jestli je to pro tebe jednodušší, vyplnit náš kontaktní formulář:
Jak se ruší členství?
Členství je možné kdykoliv snadno zrušit: 1. Přihlas se do své členské sekce na webu 2. Klikni na „Zrušit členství“ 3. Pokračuj ve cvičení až do konce aktuálního zaplaceného období 4. Dostaneš potvrzovací e-mail 🕒 Nezapomeň zrušit členství alespoň 2 týdny před jeho dalším obnovením.
Můžu pro vstup do Element Gyms použít MultiSport kartu?
Zcela chápeme výhody MultiSport karet, ale v současné době dohodu o jejich přijímání nemáme. Pro vstup do Element Gyms musíš mít koupené členství. Pokud se během prvních 14 dnů rozmyslíš, vrátíme ti plnou částku – žádný stres.
Jak funguje vrácení peněz, když mi to v Element Gyms nesedne?
Pokud to nebude během prvních 14 dnů ono, napiš nám zprávu přes kontaktní formulář. Peníze ti vrátíme – není problém.
Vstup do gymu
Jak se dostanu do Element Gyms?
Potřebuju pro vstup do posilovny internet/wi-fi?
Ano – k otevření aplikace Element Gyms a vygenerování vstupního QR kódu budeš potřebovat připojení k internetu. Pokud ti ale dojdou data, zůstaň v klidu – všechna naše fitka nabízejí bezplatnou wi-fi, takže se snadno připojíš.
Zapomněl/a jsem si telefon s QR kódem. Podaří se mi i tak dostat do posilovny?
❌ No nazdar! Z bezpečnostních důvodů potřebuješ pro vstup do gymu QR kód z appky. Takže pokud si zapomeneš telefon, bohužel to nepůjde. Nezapomeň si ho příště – ať si můžeš dát pořádně do těla! 💪
Můžu svůj QR kód sdílet s někým dalším?
Ne! Tvůj QR kód je osobní a nedá se sdílet ani používat na jiných zařízeních. Je propojený s tvým účtem, takže ho pro vstup můžeš použít jenom ty. Sdílení přístupu nebude fungovat a je v rozporu s pravidly Element Gyms.
Trénink a zázemí
Co si mám vzít na trénink?
👕 Pohodlné tréninkové oblečení 👟 Čisté indoorové tenisky (pro zachování hygieny a bezpečí) 📱 Telefon (pro naskenování QR kódu) 🧼 Tréninkový ručník (povinně) 🚿 Ručník do sprchy (pokud chceš) 🔒 Visací zámek s průměrem třmenu 5–7 mm (na skříňku)
Budu mít během tréninku k dispozici skříňku?
✅ Jasně! Všechny druhy členství zahrnují bezplatný přístup ke skříňkám během tréninku. 🔒 Ale přines si vlastní zámeček. ⚠️ Skříňky jsou určené pouze pro denní použití – nenechávej si tady věci přes noc.
Co když budu potřebovat pomoc během tréninku? Bude tam někdo?
Ano – ve fitku je vždycky trenér/ka. 💪 Odpoví ti na otázky, podpoří tě a pomůže, kdykoliv budeš potřebovat. Stačí se ozvat!
Můžu si vzít na trénink kamaráda?
S členstvím Gold Plus můžeš vzít každý den do fitka i kamaráda. ✅ Vezmi si s sebou jednoho člověka ✅Nemusí to být pokaždé stejná osoba ✅ Musíte přijít a odejít spolu ✅Oba použijete u vstupu vlastní QR kód v aplikaci
Zákaznická podpora a kontakt
Jak kontaktuju zákaznickou podporu?
Potřebuješ pomoct, nebo nám chceš dát zpětnou vazbu? Použij k tomu kontaktní formulář – je to hračka.

