Často kladené otázky
Máte nějaké otázky?
FAQ

Klikněte na tlačítko „STAŇ SE ČLENEM“ v pravém horním rohu obrazovky a vyberte si preferovanou posilovnu.

Vyberte si počáteční datum, zvolte své členství, vyplňte všechny potřebné údaje, proveďte první platbu a můžete začít cvičit!

Máme k dispozici čtyři členství:

Se členstvím Silver můžete cvičit každý den za nejnižší týdenní sazbu. Po první platbě budete muset nastavit inkaso přes vaše internetové bankovnictví.

Členství Silver Plus vám umožňuje cvičit každý den v jakékoli tělocvičně ve vaší oblasti, platby se provádí kreditní nebo debetní kartou.

S členstvím Gold můžete cvičit dvakrát denně každý den a přivést si na trénink kamaráda! Po první platbě budete muset aktivovat inkaso přes vaše internetové bankovnictví.

Členství Gold Plus vám umožní cvičit v jakékoli Element tělocvičně v České republice, a to dvakrát denně. Navíc můžete každý den přivést kamaráda na jeden z tréninků, přičemž platby se provádí kreditní nebo debetní kartou.

K nastavení inkasa je třeba povolit převod plateb na náš bankovní účet č. 4697897003/5500. Není potřeba zadávat variabilní ani specifický symbol.

Při nastavování budete muset určit limit inkasa, což je maximální částka, která může být z vašeho účtu stržena. Nastavte „platnost limitu“ na týdenní, protože většina bankovních aplikací neumožňuje dvoutýdenní reset. Tento týdenní limit zajistí, že vaše platby za tělocvičnu budou včas zpracovány bez přerušení.

Proč nastavit týdenní limit?

Vzhledem k tomu, že většina bankovních systémů nepodporuje dvoutýdenní platnost, doporučujeme nastavit týdenní limit, aby bylo zajištěno správné pokrytí poplatků za členství. Měsíční limit není pro náš systém účinný, protože umožňuje pouze jednu platbu měsíčně, zatímco naše platby se provádějí každé dva týdny. Pokud je limit příliš nízký, banka platbu neprovede a váš členský poplatek zůstane neuhrazen, čímž se vám zablokuje přístup. V takovém případě vás budeme informovat a budete muset částku uhradit alternativním způsobem.

Poznámka k limitu inkasa: Doporučujeme buď nastavit „bez limitu“ (pokud je to možné), nebo zajistit, aby byl limit alespoň dvojnásobkem hodnoty dvoutýdenní platby, aby se předešlo problémům. Například pokud vaše členství stojí 298 Kč každé dva týdny, nastavte týdenní limit alespoň na 596 Kč (což představuje hodnotu čtyř týdnů).

Zde jsou některé příklady, které by vám mohly pomoci. Podívejte se na ně pomocí tohoto odkazu: https://elementgyms.cz/wp-content/uploads/2024/10/DD_ElementCZ_Czech.pdf

V Element Gyms nemáme žádnou minimální dobu členství, není to žádný závazek. Smlouva je však stanovena na počáteční období čtyř týdnů s automatickým obnovováním na stejná a po sobě jdoucí období s výjimkou případů, kdy je členství zrušeno s minimálně 15-ti denním předstihem, počítáno od data obnovení.

Vše, co potřebujete, je váš telefon pro přístup k naší aplikaci a vygenerování QR kódu pro vstup do posilovny. Prosím, přineste si vhodné oblečení a obuv na trénink, ručník do sprchy, tréninkový ručník a zámek na skříňku. Použití tréninkového ručníku je povinné.

Všechna členství zahrnují bezplatné používání skříněk v našich posilovnách. Jen si nezapomeňte přinést vlastní zámek. Vezměte prosím na vědomí, že ponechání věcí přes noc není povoleno.

Přijímáme pouze členy, kterým je více než 14 let (včetně).

První platba při registraci se provádí pomocí kreditní/debetní karty. Další platby závisí na zvoleném členství, buď inkaso nebo karta.

Máte 14 dní na to, abyste požádali o vrácení peněz od Element Gyms. Pokud jste vyzkoušeli naše posilovny a nejste spokojeni, jednoduše zašlete žádost o vrácení peněz prostřednictvím kontaktního formuláře.

Pokud si zvolíte členství Gold nebo Gold Plus, máte právo přivést hosta na jeden z vašich každodenních tréninků. Váš host nemusí být vždy stejný a může trénovat pouze jednou denně. Přístup do posilovny bude probíhat prostřednictvím QR kódu dostupného v aplikaci. Vy a váš host musíte trénovat ve stejnou dobu.

Vstup je platný pouze na den, kdy host obdrží promo kód. Další den můžete pozvat stejného nebo jiného přítele.

K vygenerování QR kódu pro hosta musíte nejprve ověřit svůj vlastní QR kód při vstupu a vstoupit do posilovny jako první. To znamená, že host bude moci vygenerovat svůj QR kód až poté, co vy vstoupíte.

V současné době tato možnost není dostupná v aplikaci. Můžete však poslat e-mail do svého klubu a my změnu provedeme za vás.

Upgrade vašeho členství je bez dalších poplatků a bude platit od následujícího dvoutýdenního období.

V tělocvičně bude vždy přítomen fitness instruktor, který vám bude k dispozici s odpověďmi na jakékoli dotazy.

Zlepšete své výsledky s našimi osobními trenéry a partnery Elementu. Brzy budete moci vidět celý seznam našich profesionálů.

(Připravujeme) Klikněte zde a seznamte se s trenéry, se kterými můžete spolupracovat!

Nabízíme expresní skupinové lekce s omezeným počtem míst a maximální délkou 20 minut. Více informací o našich lekcích najdete zde. Pro účast si budete muset rezervovat místo přes aplikaci Element Gyms, dostupnou na iOS a Google Play.

Svou členství můžete zrušit sami. Jednoduše přejděte do své členské zóny na webu a zvolte možnost „Zrušit členství“. Poté můžete pokračovat v cvičení až do konce svého platebního období.

Pamatujte, že musíte zrušit smlouvu alespoň 2 týdny před jejím obnovením. Proces zrušení bude potvrzen e-mailem, takže se ujistěte, že ho obdržíte.

Všechny naše tělocvičny jsou otevřeny každý den kromě Božího hodu (25. prosince) a Nového roku (1. ledna).

Naše tělocvičny fungují od pondělí do pátku od 6:00 do 21:00 a v sobotu, neděli a o svátcích od 8:00 do 17:00.

(Brzy k dispozici) Na našem webu si budete moci zkontrolovat otevírací hodiny každé tělocvičny výběrem té, kde chcete cvičit.

Můžete nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře na našem webu. Sdílejte své komentáře nebo návrhy rychle a jednoduše a my vám odpovíme co nejdříve.

Přihlaste se do své členské zóny na www.elementgyms.cz, vyberte počáteční datum, zvolte členství, proveďte platbu na první dva týdny a začněte cvičit.

Můžete se přihlásit do vámi vybrané tělocvičny Element a vyzkoušet naše zařízení. Užijte si poznávání našich profesionálů! Pokud z jakéhokoli důvodu nebudete během prvních 14 dnů plně spokojeni, můžete požádat o vrácení peněz.

Pro aktualizaci vašich údajů přejděte do své aplikace, zadejte nové informace a potvrďte změny e-mailem nebo textovou zprávou.

Se členstvím Silver máte přístup pouze do tělocvičny, kde jste se zaregistrovali. Pokud chcete cvičit v jiné Element tělocvičně, budete muset zrušit své současné členství a znovu se zaregistrovat na novém místě.

Přihlaste se do své členské zóny na našem webu, abyste zrušili své členství (prosím, poskytněte dvoutýdenní výpovědní lhůtu před zrušením).

Pokud byste chtěli flexibilitu, cvičit na více místech nebo přivést kamaráda, zvažte členství Gold nebo Gold Plus.

Ano, budete potřebovat přístup do své aplikace, kde vygenerujete QR kód pro vstup do tělocvičny. Pokud potřebujete internet, naše tělocvičny nabízejí zdarma Wi-Fi pro vaše pohodlí.

Ne! V Element Gyms se z bezpečnostních a soukromých důvodů do tělocvičny dostanete pouze s použitím QR kódu.

Ne! Přístup nelze a neměl by být sdílen. Váš QR kód je striktně osobní. Navíc váš QR kód je dynamický, takže nebude fungovat, pokud ho nasdílíte nebo pořídíte snímek obrazovky. Je přístupný pouze přes naši aplikaci.

V Element Gyms naše členství nepřicházejí s žádnými závazky nebo věrnostními požadavky a neexistují žádné politiky pro pozastavení členství. Pokud potřebujete své členství na nějakou dobu pozastavit, budete jej muset zrušit ve své členské zóně. Mějte na paměti, že pokud se rozhodnete znovu přihlásit později, budete muset zaplatit registrační poplatek spolu s prvními dvěma týdny.

Navštivte sekci „Nábor“ na našem webu a klikněte na odkaz, abyste prozkoumali všechny dostupné příležitosti. Najdete zde online formulář pro žádost o jakékoli otevřené pozice nebo pro spontánní žádost.

Zákaznický servis Element Gyms je připraven, aby přijímal všechny vaše návrhy, stížnosti nebo pochvaly. Chceme vám poskytnout co nejlepší podporu a pomoc prostřednictvím e-mailu help@elementgyms.cz. Abychom vám mohli co nejlépe pomoci, buďte při zadávání dotazu co nejkonkrétnější, uveďte nám své osobní údaje a posilovnu, kde jste registrováni.

Můžete to udělat přímo ve své aplikaci nebo zaslat svou žádost písemně včetně vašeho jména na data@elementgyms.cz.
Nenašli jste odpověď na své otázky?
Pošlete nám e-mail na adresu
help@elementgyms.cz